  • Data: 2005-01-03 09:02:02
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie zgadzam się z Tobą.
    > Ale że oceniam zawartość złomu w imporcie na ponad 90%, to jestem zdania
    że
    > warto poświęcić ten paroprocentowy czysty import żeby postawić tamę dla
    > złomu.
    Niekoniecznie trzeba je poświęcać.
    Najlepszą tamą dla złomu byłaby UCZCIWA kontrola techniczna.
    Jeździ - to ok. Nie jeździ - to "se go pan trzymaj, jak żes se go kupił,
    tylko nie u nas".
    Inna sprawa, ze "tylko ryby nie biorą".

    > Niekoniecznie.
    > Kupimy nowe.
    Może i kupicie.
    Wybacz, ale ja nie. I pan dr, również nie.
    I jeszcze kilka milionów osób razem z nami również nie kupi nowych.
    Zgadnij dlaczego?

    > A te młodsze gdzie się teleportują?
    Te młodsze się zestarzeją.
    A nówek to u nas ciągle mało się sprzedaje.
    Za mało, żeby nimi nasycić rynek.

    > Będzie podaż - tyle że nie za bezcen.
    > Sytuacja kiedy auto kupuje się w cenie roweru nie jest zdrowa.
    Auto tanie czy rower drogi ???
    Sytuacja, kiedy da się kupić (przyzwoite) auto za jedną wypłatę
    jest na zachodzie oczywistością. Czy to jest niezdrowe?

    > Rzeczywistość.
    > Ale niech Ci będzie - że jak już będziesz chciał sprowadzić to
    zainkasowany
    > podatek pójdzie a przygotowanie tego po czym chcesz tym sprowadzonym
    > jeździć.
    Czego i Tobie, i sobie, i całej reszcie zyczę.
    Ale jakoś w to nie wierzę. Ciągle się łoi nas konsumentów, a dróg
    jak nie było tak nie ma.