  • 41. Data: 2004-12-30 13:34:59
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Stanieją.

    Mylisz się.

    > Więc w pana interesie jest żeby te ceny śrubować.
    > Tak niech pan pisze, że prywata panem steruje.

    Jak każdym....
    Koszula bliższa ciału.

    > Mnie tak i w większości Polakom

    Jakiś sondaż na poparcie tezy że 20 000 000 Polaków marzy o starym zachodnim
    aucie?

  • 42. Data: 2004-12-30 13:38:17
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > On Thu, 30 Dec 2004, Cavallino wrote:
    > [...]
    >
    > ...tu to pewnie masz spory kawałek racji - i akurat podśmiewanie
    > się z potencjalnej możliwości "dochodzenia" przez US (choćby przez
    > skorzystanie z już istniejących instytucji - znaczy "instytucji
    > w rozumieniu zezwolenia prawnego" :) takich jak pytanie do US
    > w Niemczch który wezwie ichniego podatnika celem przesłuchania)
    > niezbyt mi się podoba. US od tego jest i niech swoje robi.

    A o tym w zasadzie był ten artykuł.

    > Raczej odnosiłem się do stanowiska że "została zastosowana niewłaściwa
    > technologia i należało dowalić podatkiem zależnym od marki pojemości
    > silnika i lat" (czy coś w tym stylu) z czym się NIJAK nie zgadzam.

    Od tego jest grupa dyskusyjna żeby się nie zgadzać.

    > Primo - prowadzi to do absurdu iż płaci się taki sam podatek od
    > "wypasionego" we wszystkie możliwe "klimy i dingsy" pojazdu co
    > od "base model".

    Prawidłowo.
    Klima i dingsy nie robią bałaganu na drogach czy w komisach.
    Każda sztuka dodatkowego złoma tak.

    > Secundo - nie ma "tak w ogóle" nic wspólnego z "gospodarką rynkową"
    > nawet pomijając p. 1. Sprowadza się do określenia (przez urząd) cen
    > maksymalnych (a nawet wyższych niż max :> - bo cen *wywoławczych*)
    > jak to miewa(ło?) miejsca wobec PCC....

    Nie - to jest ochrona własnego rynku przed zalewem śmieci.
    Nie o kasę chodzi tylko o barierę.

  • 43. Data: 2004-12-30 14:01:08
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 22:53:27 +0100, w <cqv8vt$l30$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > Nie da się.
    > Jedni mają taki interes, inni przeciwny, a jeszcze nie widziałem klienta
    > który optuje przeciw swojemu interesowi...

    Normalny jest swobodny przepływ towaru.
    Skoro to samo auto jest dopuszczone do ruchu w Niemczech czy Francji, to nie
    widzę powodu dla którego nie powinno być dopuszczone do ruchu w Polsce.
    I to bez żadnych akcyz -- w końcu podobno jesteśmy wszyscy w Unii.

    > Powtarzasz się.
    > Jak zwykle zresztą

    Bo ciągle twój horyzont kończy się na czubku własnego nosa.

  • 44. Data: 2004-12-30 14:03:10
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 22:57:19 +0100, w <cqv975$49m$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > Jesteś w błędzie i nawet nie wiesz w jakim wątku piszesz.....
    > Ja mówię właśnie o sile pieniądza - kto kupi starego Golfa, jeśli będzie
    > musiał zapłacić za niego parę tys z podatku?

    Właśnie dlatego piszę, że zatrzymałeś się w poprzednim ustroju, skoro chcesz
    sterować rynkiem za pomocą przepisów i podatków. Szkoda, że komunizm się
    skończył -- znakomicie sprawdził się tam jako urzędnik.

  • 45. Data: 2004-12-30 14:05:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 22:55:55 +0100, w <cqv94h$sug$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > , tylko
    > o liczeniu podatku od pojemności silnika i normy, zamiast od ceny na
    > umowie....

    Marnujesz się w Polsce, powinieneś znaleźć sobie jakiś kraj z rozwiniętą
    gospodarką socjalistyczną -- tam ciągle jest zbyt na takie debilne przepisy.

  • 46. Data: 2004-12-30 15:02:57
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    nie
    >widzę powodu dla którego nie powinno być dopuszczone do ruchu w Polsce.

    A ktoś go nie chce dopuszczać?

    >I to bez żadnych akcyz -- w końcu podobno jesteśmy wszyscy w Unii.

    I pewnie dlatego nie możemy w niej pracować? :-)

    > Powtarzasz się.
    > Jak zwykle zresztą

    >Bo ciągle twój horyzont kończy się na czubku własnego nosa.

    I Twój też, nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy.
    A propos - dalej Mercedes A-klasse nie jest mikrovanem? :-))

  • 47. Data: 2004-12-30 15:04:02
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]

    chcesz
    >sterować rynkiem za pomocą przepisów i podatków.

    ROTFL !!!!
    Niby że UE jest liberalna i zdaje się na wolny rynek? :-)))

  • 48. Data: 2004-12-30 15:05:26
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Dec 2004 16:04:02 +0100, w <cr15c9$c72$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > chcesz
    >
    > ROTFL !!!!
    > Niby że UE jest liberalna i zdaje się na wolny rynek? :-)))

    Zbyt bardzo nie jest. Za dużo w niej różnych Cavallino.

  • 49. Data: 2004-12-30 15:08:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości news:

    > Niby że UE jest liberalna i zdaje się na wolny rynek? :-)))

    >Zbyt bardzo nie jest. Za dużo w niej różnych Cavallino.

    Widzę że pomimo upływu lat dalej nie potrafisz dyskutować nie wieszając się
    zębami rękawa interlokutora?
    No to wracaj gdzie Twoje miejsce.
    PLONK!!!!

  • 50. Data: 2004-12-30 15:08:38
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Dec 2004 16:02:57 +0100, w <cr15a7$7eb$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > A ktoś go nie chce dopuszczać?

    Tak, jeżeli nadal nie wpadło ci to do głowy, to informuję, że wysokie stawki
    podatkowe jak najbardziej ograniczą dopływ.

    > I pewnie dlatego nie możemy w niej pracować? :-)

    Zależy kto i gdzie.

    > I Twój też, nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy.

    Mój nie, mnie problem zupełnie nie dotyczy.

    > A propos - dalej Mercedes A-klasse nie jest mikrovanem? :-))

    Widzę, że wybrałeś opcję "bzdura często powtarzana w końcu staje się prawdą" :>