  • Data: 2007-05-26 06:42:16
    Temat: Re: Premier i depozyt nieprawidłowy :D
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Na pewno dużo bardziej kłopotliwe, niż
    > założenie własnego rachunku bankowego. :) Poza tym można jego numer
    > podać tylko w kancelarii RM i nigdzie indziej, to nie wypłynie :)

    Gdzieś w prasie czytałem trochę ośmieszający premiera komentarz
    (że zacofany itd), ale bardziej zwróciłem uwagę na fakt, że to właśnie
    obrót gotówkowy jest domeną łapówkarzy. Ci, którzy rozliczają się przez
    bank,
    zawsze mogą udowodnić kto kiedy i za wpłacił. Jak ktoś unika
    rozliczeń pozostawiających dowody, to co można sobie pomyśleć?