  • Data: 2008-02-05 13:10:09
    Temat: Re: Prezes a właściciel
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Tuesday, February 5, 2008, 2:00:13 PM, you wrote:

    > Nie bardzo.
    > Ale zus musiałby się mocno uprzeć.

    Nic upór nie pomoże.

    > Tzn. nie wydali decyzji o niepodleganiu?

    Nie było podstaw. Najsmieszniejsze jest to, że ZUA podpisywałem juz w
    szpitelu.

    > Tobie się opłacało im to udowadniać, mi się opłaca coś dokładnie odwrotnego.

    Ale nic nie musiałem udowadniać. Od początku byłem zainteresowany
    umową o pracę i _całość_ działań była w tym kierunku prowadzona od
    samego początku. To, że będzie umowa o pracę, na jaką kwotę i przez
    kogo podpisana było ustalone i _potwierdzone_ na długo przed
    wypadkiem. Dlatego ZUS nie miał żadnego punktu zaczepienia.

    > Formalnie pewnie racji do końca nie mają i jest duża szansa na zwycięstwo w
    > sądzie, acz jest to sprawa do tego stopnia skomplikowana że nawet twórcy
    > aktu prawnego, który to reguluje (ksh) prezentują na ten temat odrębne
    > stanowiska.
    > Pytający zapewne ma interes w tym, żeby pod zus nie podlegać - więc
    > zaproponowane przeze mnie rozwiązanie będzie najbardziej korzystne,
    > pomijając odpowiedzialność zarządu za niezłożenie na czas wniosku o
    > upadłość.

    Rozwiązań jest całe mnóstwo - ja byłem zainteresowany tym, żeby spółka
    płaciła za mnie wysoki ZUS - mam do emerytury mniej niż 20 lat i nie
    mam perspektyw na jakiekolwiek samodzielne ubezpieczenie emerytalne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl