  • 1. Data: 2004-01-11 22:02:44
    Temat: Problem ze Skarbowka
    Od: "Pirek" <p...@a...pl>

    Witam
    jestesmy stowarzyszeniem zarejestrowanym w Krajowym Rejestrze Sadowym.
    co miesiac skladamy PIT-8a za osoby nie bedace naszymi pracownikami -
    podatek w wysokosci 20% za delegacje sedziowskie (mecze pilkarskie).
    z CIT-2 jestesmy zwolnieni.
    Pytanie:
    1. czy jak w jakims miesiacu nie ma meczow i wychodzi nam 0 zł to musimy
    skladac PIT-8a ?

    2. Skladajac roczne zeznanie wypelniamy CIT-8 i teraz mam pytanko:
    Co tam wpisac ? np nasz roczny dochod z dotacji z Urzedu Gminy wynosi
    20000 zł jak to trzeba wypelnic i czy trzeba uwzglednic te kwoty ktore
    placilsmy przez caly rok za delegacje sedziowskie w tym PIT-8a czyl np
    wydalismy 800 zł na sedziów.
    3. Czy jest cos takiego ze podsumowuje caloroczne wydatki w PIT-8a czy to
    jest gdzies indziej uwzglednione ?
    4. Czy trzeba cos jeszcze wypelniac jakies inne PITy i CITy ?

    Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-01-12 14:03:11
    Temat: Re: Problem ze Skarbowka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2004, Pirek wrote:
    [...]
    >+ co miesiac skladamy PIT-8a

    Do grupowiczow: to jest możliwe ? CO MIESIĄC ?? Zamiast PIT-4 czy jak ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-12 14:17:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Sun, 11 Jan 2004, Pirek wrote:
    > [...]
    >

    > Do grupowiczow: to jest możliwe ? CO MIESIĄC ?? Zamiast PIT-4 czy jak ?

    PIT-8a składa (ło) sie od umów zryczałtowanych i innych przychodów od
    którch płatnik pobierał podatek zryczałtowany (np. dywidendy).

    Jest to mozliwe.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-13 08:43:21
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Pirek" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest gdzies indziej uwzglednione ?
    > 4. Czy trzeba cos jeszcze wypelniac jakies inne PITy i CITy ?

    Czy Ty masz jakąś ewidencje? Księgi? Stowarzyszenie ma obowiązek prowadzić
    księgi rachunkowe.

  • 5. Data: 2004-01-13 09:52:07
    Od: "Pirek" <p...@a...pl>

    czesc
    przejalem ta dzialke od kolesia ktory to prowadzil i jest duzo balaganu :)
    zaleglosci w placeniu w skarbowce itd
    teraz musze zrobic przychody i rozchody za caly 2003 rok :(
    my wpisujemy wszystkie nasze faktury na kartki z przychodami i rozchodami
    bo takie cos koles prowadzil

    nie wiem jak to bedzie ale musze z tego wybrnac
    czy REWIZOR pomoze mi w prowadzeniu naszej działalności ?
    Dzieki za pomoc :)

  • 6. Data: 2004-01-13 09:52:58
    Od: "Pirek" <p...@a...pl>

    czesc