    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Problemy z Platnikiem7
    Supersedes: <flrqm3$522$1@news.onet.pl>
    Date: Mon, 07 Jan 2008 01:11:50 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 styczeń 2008 18:13
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <flr291$8g2$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Jak to się robi?

    No mam wrażenie, że kiedyś była taka opcja po prostu w tym samym miejscu, w
    którym się dawał potwierdź. Było anuluj potwierdzenie czy jakoś tak. Nie
    mam płacznika pod ręką nigdzie, bo same linuksy w okolicy, więc nie
    sprawdzę.

    Może w nowej wersji tego nie ma.

    --
    Tristan