  • 1. Data: 2008-01-06 09:35:56
    Temat: Problemy z Platnikiem7
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Zainstalowalem sobie wersje 7 i nie przyszlo mi do glowy, ze automatycznie
    program ustawi sobie opcję korzystania z EWD w przekazie- wcześniej
    korzystałem ze stron SDWI - samodzielna wysyłka przez www. Owszem zdziwiło
    mnie trochę, że przy wysyłaniu uruchomił się jakiś kreator, ale uznałem, że
    tak jest w tej wersji.
    Plik wygenerował sięjako Dok.... z rozrzeszeniem .xml.ewd poklikałem z
    rozpędu OK i teraz pewnie coś trzeba kliknąć, żeby chciała go przyjąć
    teletransmisja, albo coś inaczej zapisać.
    Nie przyjmuje też zapisanego do xml zestawu z programu.
    Nie przyjmują go ze względu na format ani strony sdwi ani ewd--->komunikat
    jest taki:

    Wystąpił błąd.
    Nieprawidłowy format komunikatu - transmisja przerwana. Twój plik nie został
    przyjęty, ponieważ posiada on błędną strukturę. Ponów transmisję pliku do
    ZUS, w przypadku ponownego wystąpienia błędu wygeneruj plik ponownie przy
    wykorzystaniu oprogramowania interfejsowego.

    Dodatkowo w szale (tak ten Program doprowadza mnie do szału) poklikałem
    potwierdzenia zestawu i teraz mam kliknięty zestaw jako wysłany i
    potwierdzony, ale go nie wysłałem - nie mogę zarejestrować potwierdzenia,
    nie mogę usunąć i zrobić nowy jako SDWI, jak probuję ponownie, to ustala mi
    na zestaw taki jak korekta czyli 02-12-2007

    Nie wiem czy jak nie wysłałem zestawu 01-12-2007, to system przyjmie zestaw
    z numerem 02-12-2007
    czy sobie bez problemu nadpisze.
    Może ktoś poradzi w języku polskim co teraz zrobić, bo czytam Pomoc do
    Płatnika,
    i nie rozumiem zbyt wiele.

  • 2. Data: 2008-01-06 11:17:30
    Temat: Re: Problemy z Platnikiem7
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:
    > Nie wiem czy jak nie wysłałem zestawu 01-12-2007, to system przyjmie
    > zestaw z numerem 02-12-2007
    > czy sobie bez problemu nadpisze.

    Wygooglałem coś takiego:
    Hello RBprv,
    Wednesday, August 17, 2005, 6:31:53 PM, you wrote:
    > Czy mogę wysłać do zusu dokumenty z numerem 02? Za pierwszym razem
    > dokumenty nie przesłały się prawidłowo a zestaw znalazł się w wysłanych.
    > Moge stworzyć nowy zestaw za nen miesiąc ale będzie miał numer 2. Czy
    > należy w takim razie wysłać korekte? Pierwszy raz mam taki przypadek i
    > niewiem co należy zrobić. Pozatym jest już po terminie.

    A po co tak kombinować? W zestawach wysłanych tupnij prawym klawiszem
    myszy na tym zestawie, wybierz 'Zapisz jako' (czy jakoś tak) - zapisze
    Ci w formacie .KDU do pliku, który potem możesz w dokumentach
    wprowadzonych po prostu zaimportować i ponownie wysłać.

    Best regards,
    RoMan

    No i można zaimportować, ale jak mam niby wysłane i potwierdzone zestawy,
    to przy weryfikacji podaje, że jest już zestaw z tym numerem lub wyższym.
    I zestaw po weryfikacji jest z błędami.
    Co będzie z wysyłką? Serwer odrzuca takie zweryfikowane z błedami pliki?

  • 3. Data: 2008-01-06 14:22:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 styczeń 2008 12:17
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <flqdnk$tc$1@nemesis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > I zestaw po weryfikacji jest z błędami.
    > Co będzie z wysyłką? Serwer odrzuca takie zweryfikowane z błedami pliki?

    No to nadaj numer 2 dokumentom, albo ustaw zestaw poprzedni jako
    niepotwierdzony i wyślij ponownie poprzedni.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 4. Data: 2008-01-06 17:13:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan wrote:

    > ustaw zestaw poprzedni jako
    > niepotwierdzony i wyślij ponownie poprzedni.

    Jak to się robi?

  • 5. Data: 2008-01-07 00:10:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 styczeń 2008 18:13
    wasz znak: <flr291$8g2$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Jak to się robi?

    No mam wrażenie, że kiedyś była taka opcja po prostu w tym samym miejscu, w
    którym się dawał potwierdź. Było anuluj potwierdzenie czy jakoś tak. Nie
    mam płacznika pod ręką nigdzie, bo same linuksy w okolicy, więc nie
    sprawdzę.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 6. Data: 2008-01-07 00:11:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    którym się dawał potwierdź. Było anuluj potwierdzenie czy jakoś tak. Nie
    mam płacznika pod ręką nigdzie, bo same linuksy w okolicy, więc nie

    Może w nowej wersji tego nie ma.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 7. Data: 2008-01-07 13:03:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan wrote:

    > No mam wrażenie, że kiedyś była taka opcja po prostu w tym samym
    > miejscu, w którym się dawał potwierdź. Było anuluj potwierdzenie czy
    > jakoś tak.

    Mam wrażenie, że nigdy nie było takiej opcji.
    Pewnie da się to jakoś obejść manipulując datą,
    albo inaczej, ale nie wiem jak.
    Nic się nie stanie chyba jak wyślę zestaw 02.