  • 1. Data: 2002-10-01 09:18:30
    Temat: Progi podatkowe w 2003
    Od: Savio <s...@w...pl>

    Mam pytanko, czy w przyszłym roku są spodziewane jakieś zmiany w ustaleniach
    o progach podatkowych...czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat?

  • 2. Data: 2002-10-01 19:29:36
    Temat: Re: Progi podatkowe w 2003
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Savio wrote:
    > Mam pytanko, czy w przyszłym roku są spodziewane jakieś zmiany w
    > ustaleniach o progach podatkowych...czy ktoś ma jakieś informacje na
    > ten temat?

    Zdaję się że "nowa ekipa" zamroziła progi na 2 lata,więc 2003 też się
    "łapie".
    Nie licz na nic -licz na siebie.Za trzy lata będzie może nowa abolicja.
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-10-02 21:04:18
    Temat: OT: Progi podatkowe w 2003
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Oct 2002, Jacek wrote:
    [...]
    >+ Nie licz na nic -licz na siebie.Za trzy lata będzie może nowa abolicja.

    Cztery. W tej ekipie tak wielu zapewniało że to "ostatni raz"
    ze może wyjątkowo do wyborów wytrzyma...
    :>
    A swoją drogą, gdzie my żyjemy :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-10-03 15:31:12
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
> [...]
    > [...]
    >
    > Cztery. W tej ekipie tak wielu zapewniało że to "ostatni raz"
    > ze może wyjątkowo do wyborów wytrzyma...

    No przecież wybory będą za trzy lata.A gdzie my żyjemy? Też chciałbym
    znać odpowiedź na to pytanie.Mnie się wydaje że w jakimś "bajkowym"
    świecie,ale to pewnie wina narkotyków (piję dużo kawy i herbaty)
    Pozdrawiam
    Jacek