  • 1. Data: 2003-03-10 14:41:59
    Temat: Program KPiR
    Od: "Mario" <m...@c...pl>

    Poszukuję dobrego programu do obsługi Małej Firmy.

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-03-10 16:08:32
    Temat: Re: Program KPiR
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Mario chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Poszukuję dobrego programu do obsługi Małej Firmy.

    Co rozumiesz pod pojęciem "dobry"?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-03-10 19:06:49
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Poszukuję dobrego programu do obsługi Małej Firmy.
    Polecam INSERT-a. uzywam go i nawet jest ok.
    Nie polecam WF-KAPER-a. Po prostu mi sie nie podoba.
    Niektórzy sobie chwala tez programy firmy CDN.

    Czy któryś z nich jest "dobry" to nie wiem.

    PawełJ

  • 4. Data: 2003-03-10 21:15:30
    Od: "Thornel" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję dobrego programu do obsługi Małej Firmy.

    Polecam www.tgsoft.pl
    Są tam dwa programy do Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów i parę
    innych przydatnych w firmie programów.

    Thornel

  • 5. Data: 2003-03-10 22:19:24
    Od: "Daniel" <d...@o...com.pl>

    > Polecam www.tgsoft.pl
    > Są tam dwa programy do Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów i parę
    > innych przydatnych w firmie programów.

    Popieram w 100 %

    Daniel

  • 6. Data: 2003-03-11 11:29:52
    Temat: Odp: Program KPiR
    Od: "Mario" <m...@c...pl>

    Dobry - prosta obsługa i funkcjonalność
    Dobry - przejrzysty,czytelny

  • 7. Data: 2003-03-11 13:11:40
    Od: "Masterlink Express" <j...@m...com.pl>

    ja od 11 lat używam programu firmy streamsoft. Spełnia wszystkie moje
    potrzeby. Zobacz www.streamsoft.pl
    Janusz

  • 8. Data: 2003-03-11 16:00:32
    Od: Radek Plachta <r...@2...pl>

    Witam,

    Nie znam dobrego, ale mogę coś odradzić.
    Nie kupuj Simple Business Midi.
    Wiem, bo używam...

    Pozdrawiam
    Radar

  • 9. Data: 2003-03-12 00:25:46
    Od: "Jerzy Kaczorowski" <j...@2...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję dobrego programu do obsługi Małej Firmy.
    >
    > Mariusz

    Witam
    Polecam program firmy STREAMSOFT
    Jurek