  • 1. Data: 2006-01-12 16:31:00
    Temat: Program "Rz" - wydruki
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    Witam
    Jak zrobić jeszcze raz wydruk zaksięgowanej faktury sprzedaży? Przez pomyłkę
    włożyłem nie ten papier i mam problem. Właścicie mogę to usunąć, ale chce
    wiedzieć na przyszłość jak to zrobić. Ja nie znalazłem odpowiedniej opcji,
    moze ktoś wie?

    pozdrawiam
    adam

  • 2. Data: 2006-01-12 16:37:44
    Temat: Re: Program "Rz" - wydruki
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    już znalazłem

  • 3. Data: 2006-01-12 16:43:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ork10,

    > już znalazłem

    No to się pochwal - może komuś się kiedyś przyda...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2006-01-12 18:33:04
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    Użytkownik "ork10" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomyłkę włożyłem nie ten papier i mam problem. Właścicie mogę to usunąć,
    > ale chce wiedzieć na przyszłość jak to zrobić. Ja nie znalazłem

    ja mam pytanie odnosnie wystawiania faktur, czy jest mozliwosc wystawienia
    faktury bez wystawienia wz?
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-01-12 22:04:23
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    może sprzedaż usług?

  • 6. Data: 2006-01-12 22:52:35
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    sprawdziłem, magazyn/dokumenty/wystawienie faktur usługowych lub też na
    pasku skrótu

  • 7. Data: 2006-01-12 22:55:05
    Od: "ork10" <o...@w...pl>

    > No to się pochwal - może komuś się kiedyś przyda...
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl

    Ok. magazyn/zestawienie faktur/PODGLĄD/drukuj fakturę.
    Właśnie z powodu tego podglądu nie mogłem tego znależć, bo jest tam opcja
    drukuj też, ale to drukuje zestawienie wszystkich faktur.