    From: Nissak <N...@b...in.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Program do rozliczania z NFZ
    Date: Sat, 16 Aug 2008 16:59:23 +0000 (UTC)

    Dnia 03.08.2008 Marek <m...@g...pl> napisał/a:
    > Mógłby mi ktoś doradzić program do rozliczania się z NFZ ? Kiedyś był
    > pakiet świadczeniodawcy, teraz trzeba cos wybrać. Działalność to mały NZOZ
    > , usługi rehabilitacyjne.
    >
    > Biorę pod uwagę:
    > Q-rozliczenia
    > KS-PPS
    >
    > Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede
    > wszystkim:jakiego unikać....
    > marek

    na pewno wystrzegaj sie miniMedicus z www.mediportal.pl
    wykupilem i bardzo żałuję, prawie każde rozliczenie jestem do tyłu około
    miesiąca. Jak dla mnie to wygląda tak, że testerami są ich klienci :)
    Od ponad pół roku nie potrafią zrobić banalnej weryfikacji numeru Pesel,
    wystawianie korekt do rachunków ich przerasta. Ogółem Babol nie z tej
    ziemi, Prezes Grzegorz Siwiec (zresztą programista, widać
    bardzo KIEPSKI) od 4 miesięcy zwodzi z poprawkami do zgłoszonych błędów.
    Infolinia pożal się boże, o jakimś CRM'ie to tam nawet nie słyszeli,
    nikt nic nie wie, za każdy razem trzeba od nowa wszystko tłumaczyć. Na
    wysłanego maila nawet nie odpowiadają zwrotką, że doszedł.
    Już pomijam fakt, że nie ma żadnej możliwości exportu danych z ich
    dzikiej bazy danych, także ucieczka do konkurencji jest chamsko utrudniana.

    Piotr Kassin
    http://www.speed-net.pl