  • 1. Data: 2008-08-03 22:21:14
    Temat: Program do rozliczania z NFZ
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Mógłby mi ktoś doradzić program do rozliczania się z NFZ ? Kiedyś był
    pakiet świadczeniodawcy, teraz trzeba cos wybrać. Działalność to mały NZOZ
    , usługi rehabilitacyjne.

    Biorę pod uwagę:
    Q-rozliczenia
    KS-PPS

    Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede
    wszystkim:jakiego unikać....
    marek

  • 2. Data: 2008-08-04 06:52:57
    Temat: Re: Program do rozliczania z NFZ
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Marek pisze:
    > Mógłby mi ktoś doradzić program do rozliczania się z NFZ ? Kiedyś był
    > pakiet świadczeniodawcy, teraz trzeba cos wybrać. Działalność to mały NZOZ
> [...]
    wiesz ze to jest NTG?

    ja uzywam mmedica
    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-08-06 12:38:31
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Q-rozliczenia
    > KS-PPS
    >
    > Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede

    Jak używałes pakiet świadczeniodawcy to przy nim zostań
    Teraz to Sygnity zdaje się
    Foti

  • 4. Data: 2008-08-06 18:51:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 14:38
    (autor Fotelik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g7c61p$3jk$1@news.onet.pl>):

    > Jak używałes pakiet świadczeniodawcy to przy nim zostań

    Pakiet Świadczeniodawcy został zabity ZTCW.

    > Teraz to Sygnity zdaje się

    Sygnity robiło miniInfoMedikę, ale już nie ma Sygnity. Część kliencką
    sprzedali ABG, a część NFZtową Kamsoftowi.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-08-16 16:59:23
    Od: Nissak <N...@b...in.lublin.pl>

    Dnia 03.08.2008 Marek <m...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > Q-rozliczenia
    > KS-PPS
    >
    > Może mi ktoś doradzić ? Który wyrac, może jakiś inny i przede

    na pewno wystrzegaj sie miniMedicus z www.mediportal.pl
    wykupilem i bardzo żałuję, prawie każde rozliczenie jestem do tyłu około
    miesiąca. Jak dla mnie to wygląda tak, że testerami są ich klienci :)
    Od ponad pół roku nie potrafią zrobić banalnej weryfikacji numeru Pesel,
    wystawianie korekt do rachunków ich przerasta. Ogółem Babol nie z tej
    ziemi, Prezes Grzegorz Siwiec (zresztą programista, widać
    bardzo KIEPSKI) od 4 miesięcy zwodzi z poprawkami do zgłoszonych błędów.
    Infolinia pożal się boże, o jakimś CRM'ie to tam nawet nie słyszeli,
    nikt nic nie wie, za każdy razem trzeba od nowa wszystko tłumaczyć. Na
    wysłanego maila nawet nie odpowiadają zwrotką, że doszedł.
    Już pomijam fakt, że nie ma żadnej możliwości exportu danych z ich
    dzikiej bazy danych, także ucieczka do konkurencji jest chamsko utrudniana.

    Piotr Kassin
    http://www.speed-net.pl