    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 12 Mar 2013 15:53:54 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Projekt poprawek VAT- odpowiedzialność kupującego

    On Tue, 12 Mar 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ojtam, ojtam. Zrobi się wyjątek dla kogo trzeba.

    Już nie pamiętam jak się skończyło, ale raz już MF doprowadził
    do bankructwa ministerstwo obrony.
    Nie wiem czy kojarzycie okręt podarowany przez USA (coś było
    o tym, że oczekiwania obdarowanych rozbiegły się z tym co
    obiecano, bo sądzili że dostaną wyposażony i uzbrojony okręt,
    a on był "zdolny do pływania", z miejscem na armaty).

    Poszło oczywiście o VAT od darowizny :>

    pzdr, Gotfryd