  • Data: 2005-01-25 12:42:51
    Temat: Re: Prośba o Informacj
    Od: "Marcin Marczewski" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam taka sama sytuacje i od 5 lat US mnie nigdy nie wzywał a jak chciał
    pogadac do dzwoniłem i powiedziałem że będe dzień przed najbliższymi
    świętami i nie było nigdy problemu.
    To juz chyba nie te czasy.
    Poza tym, jesli chcesz sie rozliczać w Pomorskim to tak jak napisałem,
    musisz mieć tam oficjalnie zarejestrowane np Biuro Handlowe, wiąże się tą z
    oficjalną umową wynajmu danego kolalu, opłatamii tak dalej.
    Przerobiłem to szystko i doszedłem do wniosku ze lepiej pozostać z
    rozliczeniami w miejscu zameldowania a nie zamieszkania.
    Sytuacja ma się inaczej gdy masz oficjalny tymczasowy meldunek w Pomorskim
    lub pragniesz wynająć tam lokal na działalność gospodaczą wtedy oczywiscie
    mozesz rozliczac sie w Pomorskim ale tak jak napisałem, ja i wilu moich
    znajomych ktorzy działaja i mieszkają gdzie indziej niż są zameldowani
    preferują taką formę o ktorej pisze.