  • Data: 2004-03-19 21:08:17
    Temat: Re: Prosby o odroczenie
    Od: Mroczek <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Wed, 17 Mar 2004, Mroczek wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Może i jest, ale widać nikt nie ma pod ręką :)
    > Jak mimo zatrudniania (?) googla nie masz wyników to może zamiast
    > "próśb" trzeba szukać "wniosków" ? :)

    Drogi Gotfrydzie,

    Dzieki za RE. Co do meritum -> prośba (sic!) nie wniosek... i nikt nic nie
    wie, a nie tylko tu pytałem i nie tylko w tym kontekscie... i to wlasnie
    swiadczy o tym, ze w kwestiach "niecałkiemoczywistych" wiecie tyle co ja
    czyli NIC... jak przyjdzie co do czego... Ekspertem od cytowania tego czy
    tamtego moge zosta w dwa dni, należe do ludków przeciętnie inteligentnych a
    ile do kurwy nędzy mamy aktów prawnych w tej sprawie ważkich... a jak
    wiecie to właśnie praktyka i doświadczenię w interpretacji tych wszystkich
    popierdolonych ustaw stanowi o wiedzy. Jakoś nie widziałem tu wypowiedzi
    osób mówiących: stary nie wiem... a może lepiej własnie tak...bo wiecie
    milczenie jest złotem. I pamiętaj najtrudniej odpowiedzieć na proste
    pytania, bo nie ma w nich miejsca na "świerze powietrze słów"

    Pozdrawiam
    Tomek

    p.s.
    w US już pytałem, czekam na odpowiedz z MF.