    From: Mroczek <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prosby o odroczenie
    Date: Sat, 20 Mar 2004 18:36:47 +0100

    > On Fri, 19 Mar 2004, Mroczek wrote:
    > [...]
    >
    > Thx za korektę.
    > [...]
    >
    > Znaczy: spodziewasz się po "zwykłych podatnikach" że akurat będą
    > ekspertami.

    > Dlaczego nie chcesz zostać ?
    > Pytania o rzeczy "zwyczajne" są wystarczająco częste. I wystarczająco
    > ważne dla kogoś kto się zetknął z "małym problemem" pierwszy raz.

    Godfrydzie, dzięki za odpowiedź, nie traktuj mojego posta osobiście... w
    trakcie pisania byłem nieco (no może trochę bardziej niz nieco)
    wyprowadzony z równowagi i zamiast np. na psie wyżyłem się na grupie. Mam
    nadzieję, że Cię nie uraziłem, a cholera mnie wzięła bo ślęcze tydzień nad
    ustawami, kodeksami itp. i wychodzi mi na to, że jak się ma jakiekolwiek
    kłopoty z US to odpowiedzi na najprostsze pytania udziela wyłącznie NSA. W
    sytuacji samoopodatkowywania się należy samoopodatkować się za pomocą biura
    lub radcy, oczywiście w przypadku jego błędu i tak ja ponoszę konsekwencje.
    No cóż Ameryki nie odkryłem...

    Pozdrawiam
    Tomek