    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prosby o odroczenie
    Date: Sun, 21 Mar 2004 00:01:35 +0100

    On Sat, 20 Mar 2004, Mroczek wrote:
    [...]
    >+ Mam nadzieję, że Cię nie uraziłem

    Bez przesady. Dostosowabym poziom dobitnoci wypowiedzi ;)

    [...]
    >+ kłopoty z US to odpowiedzi na najprostsze pytania udziela wyłącznie NSA.

    Niemal. Bo jeszcze zdarza się iż SN się wypowiada :) - zdaje się
    że przestał "nadzorować NSA" (w znaczeniu kontroli wewnątrz właściwości)
    ale chyba przy "naruszeniu właściwości" (jeśliby NSA próbował rozstrzygać
    kwestię której nie powinien, bo "podstawa" nie jest administracyjna)
    nadal ma coś do powiedzenia.
    Hm... jak to wyżej jakiś prawnik przeczyta to mnie do podłogi
    wbije za nomenklaturę, ale niech tam - nie będę szukał :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał; wybywający z grupy na trochę)