  • Data: 2005-11-28 20:50:03
    Temat: Re: Prowadzenie księgowości bez kasy fiska lnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Nov 2005, PRS wrote:

    > Zgadza się, o ile rozumiem, nie jestem do tego zobligowany na podstawie przepisów
    > podatkowych, lecz na podstawie praw konsumentów przy wysyłce itd. (Acz tego
    > tez nie jestem pewien, gdzieś mi się obiło o oczy na jakimś serwisie, bo nie
    > pamiętam tego z czytania ustaw o prawach kons.)

    Ja się zastanawiam czy nie wynika to wręcz z odwrotnego
    punktu widzenia. Zabezpieczenia własnych 4 liter przez
    sprzedawcę.
    Żeby nie wyszło że w ramach reklamacji ma przyjąć towar
    kupiony u kogo innego :>
    Jak dołącza "kwitki" jest trochę do przodu: "poproszę dowód
    sprzedaży załączyć wraz z reklamacją".

    > Ale faktycznie - teraz dopiero
    > zacząłem się zastanawiać, czy posłane potwierdzenie musi być "dowodem o
    > znaczeniu podatkowym" czy wystarczy świstek z wypisanym co klient kupił...

    Może ktoś zna jakiś hak :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)