  • Data: 2002-12-03 23:00:49
    Temat: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0212021036370.30890-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > A to dlatego, że przepisy określające iż program jest
    > "utworem" *są*, przepisów określających że program
    > ma mieć "właściwości uzytkowe" - AFAIK *nie ma*.
    > W odróżnieniu od przepisów pozwalających na reklamację
    > rzeczonych bułek czy butów...

    Nie znam sie na prawie i zaciekawila mnie kwestia bulek
    i butow, ktore rzadza sie innymi prawami niz program
    komputerowy. Musi wiec istniec prawna definicja buta,
    badz tez uniwersalna definicja "wlasciwosci uzytkowych",
    ktora przypisana do buta (gdzies musi byc przypisana,
    skoro but jest taki wazny) doglebnie oddaje jego cechy.

    GreG