  • Data: 2011-12-28 16:12:00
    Temat: Re: Przelew od żony- zapłacę podatek?
    Od: "Giz" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ja tu nie z odpowiedzią ale aby nie zaśmiecać grupy to chciałem zadać
    podobne pytanie od siebie.

    Mianowicie jak idziemy razem z żoną na zakupy to umówiliśmy się że ona
    zawsze płaci swoją kartą
    a ja w swoim banku ustawiłem automatycznie comiesięczny przelew na jej konto
    600 zł
    zatytułowany "za jedzenie"
    Ostatnio kupiliśmy wspólnie lustro do łazienki więc też tak samo, ona
    zapłaciła a ja potem dokonałem zwrotu połowy kwoty
    zatytułowany "za lustro".
    Kiedyś robiliśmy zakupy w jakimś sklepie odzieżowym. Żona coś kupiła i ja,
    ona zapłaciła za całość więc zrobiłem do niej przelew za swoją koszulę.
    Dodam że mamy rozdzielnośc majątkową.

    Jak to jest więc z US? może się do czegoś przyczepić?

    Pozdrawiam
    G.