  • 11. Data: 2007-01-26 14:22:25
    Temat: Re: Przelew z mBanku o północy (info)
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 26-01-2007 o 12:02:27 Rafal... <r...@i...arpa> napisał:

    > Tak OT, czy w mBanku da się utworzyć, jak w Inteligo - płatność do US i
    > ZUS?

    A jak w Inteligo da się coś takiego utworzyć?
    Masz na myśli zdefiniowany numer konta i adres?
    Tego akurat w mBanku nie ma.

    Piotr

  • 12. Data: 2007-01-26 14:37:10
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A jak w Inteligo da się coś takiego utworzyć?

    Przelewy -> Płatności -> Płatność do US/ZUS

    > Masz na myśli zdefiniowany numer konta i adres?

    Dokładnie, co miesiac wpisujesz tylko kwotę i miesiąc/rok i jaka
    deklaracja

    > Tego akurat w mBanku nie ma.

    No właśnie :(

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 13. Data: 2007-01-26 14:37:54
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Masz na myśli zdefiniowany numer konta i adres?
    > Tego akurat w mBanku nie ma.

    Znaczy to jest, bo można utworzyc przelew zdefiniowany, ale niestety nie
    nadaje się to chyba ani do ZUS ani do US.

  • 14. Data: 2007-01-26 15:49:11
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 26-01-2007 o 15:37:54 Rafal... <r...@i...arpa> napisał:

    > Znaczy to jest, bo można utworzyc przelew zdefiniowany, ale niestety nie
    > nadaje się to chyba ani do ZUS ani do US.

    Do ZUS i US masz specjalny przelew i MZ dużo wygodniejszy
    niż w Inteligo. W inteligo zawsze wkurza mnie zamieniona
    kolejność w symbolu okresu, łatwo się pomylić.

    Piotr

  • 15. Data: 2007-01-27 08:58:22
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiałem że chcesz testować noc z 20/21 - jak coś "pójdzie
    > nie tak", na przykład połączenie się zerwie, to wyjdzie 21 :)

    myśle, że jakby to był raz to by sie nic nie stało :-)