  • Data: 2016-04-27 03:45:43
    Temat: Re: Przeliczenie renty - dwa pisma z ZUS
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > wyslij do wrozki albo do zus bo tu raczej nikt nie wie.

    Wrózka nie ogarnie ZUS-u. A do nich.. najprościej ( i tak zawsze robiłem ) był
    zadzwonić. W moim ZUS są miłe panie i zawsze się wszystkiego dowiadywałem, ale ZUS
    dla ułatwienie wprowadził centrum obsługi telefonicznej i kobieta za słuchawką miła,
    ale jak cerber strzeże dostępu do pani z którą bym chciał porozmawiać :)
    Mnie intryguje jedynie długość pisma. Albo odkręcenie błędu to jakaś dłuższa
    procedura (ale jak już, to mogliby iles-lat wstecz ;) ) albo fragment wielkiej
    całości typu np kontrola (dawno temu miałem DG, zlikwidowana 8 lat temu). Wrzuciłem
    to tutaj, ponieważ może ktoś wie co jest w całym druku rp 123/f.