    From: "Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Przepisanie" samochodu na żonę
    Date: Tue, 7 Oct 2003 23:04:07 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0310072151240.-382599@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Tue, 7 Oct 2003, Butik wrote:

    > No, w pytaniu było: "była *właścicielem*" !
    > I ja to przyjąłem dosłownie, jako "wyłącznym właścicielem"....

    Zaraz zaraz, żebym tutaj ja czegoś nie pokręcił albo Cię źle zroumiał. Nie
    mamy żadnej intercyzy. Samochód był kupiony już za czasów małżeńskich.
    Faktura wystawiona była na mnie, moje nazwisko jest także jedyne na dowodzie
    rejestracyjnym. Z przyczyn ubezpieczeniowych chcialbym, aby na dowodzie było
    tylko nazwisko mojej żony. Dlatego też zadałem pytanie, czy trzeba jej
    samochod podarowac, czy moze tez powinna ode mnie kupic, czy tez po prostu
    zmienic nazwisko w wydziale komunikacji... No i jakie z tego wynikaja
    ewentualne konsekwencje prawno-podatkowe (zaleznie od przyjetej wersji
    zdarzen).

    Pzdr

    Michal Buciak