eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna › Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
    Date: Tue, 16 Apr 2013 09:33:58 -0500

    W wrote:
    > Tom N wystukał, co następuje:

    > Na fakturze jesteśmy ja i ojciec, kwitów o darowiźnie dla niego - brak

    A czyli ojciec tez kupowal.
    Tak jak napisal Gotfryd. W domysle 50%. No ale to by sie dawalo obalic,
    jesli np na waszych kontach widac wyplate gotowki tudziez (najlepiej)
    zaplate przelewem) w innej proporcji.

    > dlaczego 1%?

    bo wcale nie musi byc 50% o ile potraficie udowodnic ze byl inny podzial
    przy zakupie.
    W sumie ty mogles kupivc 99% a ojciec 1% i tez bedziecie wspolwlascicielami.
    Ale ja bym sie w to nie bawil, bo mozna jeszcze bardziej sie wkopac.
    Szczeggolenie, ze nie za bardzo macie papiery na to.

    Prawdopodobienstwo, ze ojca ktos skontroluje z racje tego jest prawie
    zerowe.
    Szczegolnie, ze kontrola musialaby byc za rok zakupu jesli chcieliby sie
    przyczepic. Ile lat temu go kupowaliscie?