  • 1. Data: 2006-11-25 20:45:05
    Temat: Przerobienie osobowki na van'a
    Od: "n5140" <n...@p...fm>

    Witam

    Zastanawiam sie czy jakbym przerobil Seicento osobowe, zarejstowane na 5
    osob, na vana. Wywalil tylne siedzenia, wstawil kratke, zrobil przeglad i
    zarejestrowal na 2 osoby w potem zrobil przeglad homologacyjny, to czy
    prawnie moglbym uzytkowac ten samochod jako ciezarowy i odliczac 100% VATu o
    paliwa?

    Z gory dzieki za opinie.

  • 2. Data: 2006-11-26 06:06:53
    Temat: Re: Przerobienie osobowki na van'a
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    nic nie odliczysz, bo po zmianie przepisów ta "ciężarówka" nie spełnia
    wymagań. Chyba, że uda Ci się jakoś zrobić, aby długość przestrzeni
    ładunkowej była większa od połowy długości całego autka, albo przerobisz go
    na pick-upa ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2006-11-26 08:10:04
    Od: "n5140" <n...@p...fm>

    hmm... ale mam w tej chwili tez seicento van, ktore spelnia nowe normy a
    rozni sie od osobowki tylko tym, ze nie ma tylnej kanapy i wstawiona jest
    kratka..

  • 4. Data: 2006-11-26 08:11:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Jacek napisał(a):
    > nic nie odliczysz, bo po zmianie przepisów ta "ciężarówka" nie spełnia
    > wymagań. Chyba, że uda Ci się jakoś zrobić, aby długość przestrzeni
    > ładunkowej była większa od połowy długości całego autka, albo przerobisz go

    Przepis o stosunku dlugosci nie dotyczy pojazdow z jednym rzedem siedzen

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2006-11-26 10:06:21
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    a masz przegląd stwierdzający, że spełnia wymagania ustawy nr /nie
    pamiętam/?
    Pewnie spełnia, ale tylko w zakresie odliczenia VAT od samego auta ale od
    paliwa już nie wolno. Sprawdź, bo coś mi tu pachnie korektą VAT-7
    Jacek