  • 1. Data: 2006-11-25 20:41:14
    Temat: ksiązeczka mieszkaniowa
    Od: "angela213" <a...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś ostatnio dał do wyceny starą ksiażeczkę mieszkaniową na
    której były dokonywane wpłaty do 1993 r?
    Jestem bardzo ciekawa ile można dostać za określoną sumę.
    Z tego co czytałam bardzo różne sa to kwoty np. za 3,60 (po
    denominacji) ktoś dostał 2500 a inny za 6,40 ok 3000? Na innych
    postach jesli ktos się pytał o kwotę 100 zł to napisano że
    dostanie kwotę rzędu 1000-2000. Dlaczego tak mało pisze się o
    konkretnych kwotach wyceny książeczki oczywiście na cele
    mieszkaniowe?
    Ja powinnam wiedzieć ile dostanę do 2 tyg. to dam znać, bo myślę
    że to napewno pomoże innym oszacować z grupsza wartość starej
    książeczki.
    Zachęcam do rozmowy na ten temat.
    A co z ewentualnym kredytem na poczet kwoty z książeczki?
    Czy ktoś brał kredyt na wykup lub zakup mieszkania ?