  • Data: 2024-04-01 15:15:12
    Temat: Re: Przetwarzanie danych
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-01 o 12:38, cef pisze:

    > No i mamy tak, że przygotowane wcześniej dokumenty kilknąłem dzisiaj
    > o 11.39 i po prawie godzinie nie ma UPO ani z VAT-UE ani z JPK-VAT7.
    > Zmienił się tylko komunikat, że dokument wstępnie przetworzony.

    Najbardziej irytujące jest to, że czasem nie mam ochoty siedzieć i czekać
    aż będzie można pobrać i potem normalnie można zapomnieć, że trzeba coś
    tam kliknąć.
    Formalnie jest ostrzeżenie, że dokument z nieodebranym UPO uważany jest
    za niezłożony. Teraz poszedłem sobie na spacer a odebrałem oba UPO ok 15.00

    PS
    Chyba nawet pani ze skarbówki nie będzie się już dziwić, że Ci podatnicy
    w święta
    dokumenty jakieś załatwiają, zwłaszcza jak zwroty są :-)