    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przy fakturze do paragonu...
    Date: Mon, 18 Oct 2004 11:47:23 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ....test ci zrobię. Podatnik korzysta z prawa wpisywania do KPiR
    > raportu miesięcznego z kasy fiskalnej. Wolno mu ? ;)
    >[ciach]

    > UWAGA: zadaję *pytanie*. Bez podtekstow ;)

    Gotfryd, nie znęcaj sie na chłopakiem. ;-)

    Samotnik - przy sprzedazy przez kasę wpisujesz do KPiR raporty z kasy
    fiskalnej. Faktur wystawionych do paragonów sie nie wpisuje. Takich
    faktur generalnie nigdzie sie nie ewidencjonuje, one sa tylko do
    odłożenia ad acta.
    Wpisujesz osobno tylko faktury wystawione poza kasą, bez paragonu -
    jeżeli takie sie zdarzają (ja preferuję przepuszczanie całej sprzedazy
    przez kasę skoro kasa juz jest).
    A tak w ogole to skąd Ci przyszedł do glowy ten pomysł z zerowymi
    dokumentami?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl