  • Data: 2011-12-27 16:43:33
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Gru, 17:31, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Tj - w ustawie bezpośrednio jest napisane że o tym czy coś podlega ZUS
    > czy nie, decyduje komisja przy Ministrze Kultury? Mógłbyś wskazać
    > stosowny zapis?

    nie chce mi sie teraz szukac, bo pytam tylko o sprawy ktorych nie
    wiem. A to wiem i jestem pewny bo temat przerabialem, nie bardzo mam
    czas na szukanie tego.
    Dokladnie to Ci sie tym zajmuja
    http://www.mkidn.gov.pl/pages/strona-glowna/finanse/
    zaopatrzenie-emerytalne-tworcow.php
    , na wniosek Tworcy, artysty sprawdzaja od kiedy trwa dzialalnosc i na
    tej podstawie mozna sie zwrocic do zusu o zgloszenie do ub. Pewnie
    mialo pomoc ubezpieczyc sie grajkom ulicznym itp a tak naprawde to
    wielka bomba na nich