    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Date: Thu, 29 Dec 2011 19:46:55 +0100

    Hello Gotfryd,

    > [....do RoMana...]
    > Hm.
    > A *prawo* do korzystania z utworu, "zwane licencją", przestało
    > być *prawem*? To czym jest?

    Ponieważ mnie wywołujesz do tablicy, to jako (były) autor
    oprogramowania, korzystający (kiedyś) z przychodów związanych ze
    sprzedaży praw da użytkowania - nie mam żadnych zastrzeżeń. Samo słowo
    "licencja" oznacza przeciez "prawo" właśnie.

    Zastrzeżenia ma dumpingowiec, trollujacy tu pod kilkoma nickami.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl