    From: <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przychody z zagranicy - opodatkowanie
    Date: Wed, 9 Jun 2004 23:45:51 +0200
    Sender: r...@a...pl@ogrody.nsm.pl

    Czyli w przypadku, gdy skladki na ubezpieczenia spoleczne sa oplacane na
    podstawie innego stosunku pracy, to tu ZUS-u nie trzeba placic (jest to
    dobrowolne, ale skoro jest on juz placony z innego zrodla, to nie ma sensu):
    http://www.zus.pl/ref_99/porad21/default.asp?rozdz=r
    ozdz1 - UBEZPIECZENIA
    SPOŁECZNE I UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE POLAKÓW ZATRUDNIONYCH ZA GRANICĄ ORAZ
    CUDZOZIEMCÓW PRACUJĄCYCH W POLSCE

    Co do KUP, tez chcialbym sie dowiedziec. Wydawalo mi sie, ze jest to
    standardowe 102,25 zl miesiecznie, ale chyba chec poznania odpowiedzi na to
    pytanie zmusi do wybrania sie do US...