  • 11. Data: 2010-12-20 09:40:51
    Temat: Re: Przyporządkowanie towarów do stawki VAT
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 19-12-2010 18:09, cef pisze:
    > To nie jest dobry przykład. Ja akurat kupię tę droższą :-)

    > Jak dla kogoś te incydentalne przypadki są finansowo znaczące,
    > to niech weźmie zaliczkę w 2010.

    Nadawał byś się do rządu.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 12. Data: 2011-01-05 20:04:05
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    cef pisze:
    > Jak dla kogoś te incydentalne przypadki są finansowo znaczące,
    > to niech weźmie zaliczkę w 2010.

    a to efekt babrania się przez urzędasów w prostych przepisach i
    wprowadzeniu podwójnej stawki VAT na ten sam towar:

    "Wydawcy: po wprowadzeniu VAT rynek książki zamarł"

    http://podatki.onet.pl/wydawcy-po-wprowadzeniu-vat-r
    ynek-ksiazki-zamarl,19925,4098204,1,agencyjne-detal