  • 1. Data: 2010-12-15 10:06:02
    Temat: Nadpłata za Internet. Jak rozliczać w PIT ?
    Od: "Jurek" <a...@o...pl>

    Witam,
    Opłaciłem dwukrotnie dwie faktury za Internet w 2010r
    Mam wszystkie faktury opłacone i nadpłatę 2 x abonament za 2010r
    Jak to rozliczać w PITach rocznych ?
    Czy wszystko w PIT za 2010r ?
    Czy w PIT za 2010r tyle na ile było faktur, a resztę w PIT za 2011r ?
    Poradźcie, proszę

    Pozdrawiam, Jurek

  • 2. Data: 2010-12-15 10:10:07
    Temat: Re: Nadpłata za Internet. Jak rozliczać w PIT ?
    Od: "Jurek" <a...@o...pl>

    Dodam, że Internet na osobę fizyczną. Nie na DG.
    Jurek

  • 3. Data: 2010-12-15 14:45:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 4:06 AM, Jurek wrote:
> [...]
    > Jak to rozliczać w PITach rocznych ?
    > Czy wszystko w PIT za 2010r ?
    > Czy w PIT za 2010r tyle na ile było faktur, a resztę w PIT za 2011r ?

    w 2010 tyle na ile bylo faktur.
    nadplata formalnie jest do zwrotu, wiec nie jest to koszt za internet bo
    nie ma podstawy jego poniesienia.

    o reszte bedziesz sie martwil pozniej.
    i mozesz miec problem, bo jak ci nadplate zalicza na poczet nastepnych
    wpłat to bedziesz mial problem z wykazanime, ze poniosles wydatek w 2011
    roku. ale to tylko w czasie kontroli wiec za bardzo bym sie teraz nie
    martwil i zdaje sie ze troche zmienili ten przepis i nie jest juz taki
    "ostry" jak byl na poczatku.

  • 4. Data: 2010-12-15 16:31:37
    Od: "Jurek" <...@...pl>

> [...]
    > roku. ale to tylko w czasie kontroli wiec za bardzo bym sie teraz nie
    > martwil i zdaje sie ze troche zmienili ten przepis i nie jest juz taki

    Dzięki, zażądam zwrotu nadpłaty.
    Jurek

  • 5. Data: 2010-12-15 17:25:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 10:31 AM, Jurek wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Dzięki, zażądam zwrotu nadpłaty.
    > Jurek

    spokojnie, najpierw poczytaj ustawe na swiezo, czy ciagle wymagaja
    dowodu poniesienia kosztu w danym roku podatkowym, bo zdaje sie, ze to
    sie wlasnie zmienilo.
    jak znajde chwile czasu to pozniej przejze co tam nawymyslali w biezacej
    wersji.