  • Data: 2003-01-23 19:46:09
    Temat: Re: Pułapka fiskusa czyli legalni/nielegalni
    Od: Kiciek <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomość od Latet została zasymilowana
    news:24599-1043340384@h126-ursus126.spray.net.pl

    [...]
    > Prosze jednak poczytac do konca - dalej jest wyraznie napsiane,
    > ze sa tylko 2 sposoby obejscia problemu:
    > - zatrudnianie kogos (i to do tego samego rodzaju dzialalnosci)
    > - swiadczenie uslug (tego samego rodzaju) osbom fizycznym
    > nie prowadzącym dzialalnosci gospodarczej.

    Ja juz nic nie rozumiem.

    W artykule w GW autorka powoluje sie na art. 5a ustawy PDOF. Artykul 5a
    pkt 6 odsyla do art. 13 pkt 8 w ktorym to stoi napisane ze chodzi o
    wykonywanie uslug na podstawie umowy zlecenia lub umowy o dzielo.
    (tak jak to pani z US powiedziala Budzikowi)

    Jakies zamieszanie sie publicznie zrobilo. Mam nadzieje ze MF wypowie
    sie na ten temat inaczej niz: "A biega pani rano 12 kilometrow?".
    --
    Pozdrowienia. Kiciek.
    Negocjuj tylko jak jestes pewien zysku.