  • 1. Data: 2003-01-23 11:48:25
    Temat: Pułapka fiskusa czyli legalni/nielegalni
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1285979.html
    sporo juz o tym pisaliśmy w zeszłym roku ale życie pisze te scenariusz dalej, a
    włąsciwie wchodzimy w fazę realizacji ;]
    Sark

  • 2. Data: 2003-01-23 12:10:42
    Temat: Re: Pułapka fiskusa czyli legalni/nielegalni
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1285979.html
    > sporo juz o tym pisaliśmy w zeszłym roku ale życie pisze te scenariusz
    dalej,
    > a włąsciwie wchodzimy w fazę realizacji ;]

    Dla mnie interesujące w tym wszystkim jest napomknięcie o Trybunale
    Konstytucyjnym.
    Ciekawe tylko czy ktoś faktycznie się do tego przymierza, bo bardzo
    by się przydało.

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2003-01-23 12:16:36
    Od: "%oil" <c...@a...konto.pl>

    wystarczy wystawic jedną lub dwie faktury na symboliczna złotówke
    zaprzyjaznionym firmom i problem z głowy

  • 4. Data: 2003-01-23 13:11:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "%oil" <c...@a...konto.pl> napisał w wiadomości
    > wystarczy wystawic jedną lub dwie faktury na symboliczna złotówke
    > zaprzyjaznionym firmom i problem z głowy

    Przeca to nie o tych chodzi a o fizycznych ... lud z ulicy ma chciec do ciebie
    przyjść :)

    Sark

  • 5. Data: 2003-01-23 13:57:18
    Od: "Inf" <i...@n...us>

    Sark wrote:
    > Użytkownik "%oil" <c...@a...konto.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przeca to nie o tych chodzi a o fizycznych ... lud z ulicy ma chciec
    > do ciebie przyjść :)

    Ciekawe, prawda...? Np. po co lud z ulicy ma przychodzic do takiej dajmy na
    to ksiegowej...? Albo do informatyka...?;-)

    Inf

  • 6. Data: 2003-01-23 14:03:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Inf" <i...@n...us> napisał w wiadomości
    > Ciekawe, prawda...? Np. po co lud z ulicy ma przychodzic do takiej dajmy na
    > to ksiegowej...? Albo do informatyka...?;-)

    A jak ma sobie poradzić taki co zajmuje się naprawą i konserwacja kas fiskalnych,
    wiadomo ze tylko firmy to mają choc nie wykluczone
    że teraz pojawia sie w gospodarstwach domowych :))) albo ilość hobbystów wzrośnie :)

    Sark

  • 7. Data: 2003-01-23 14:23:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Także w Bankier.pl
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=609793&type_id=1&priority=2-20&order=priority
    ale tam pod mocniejszym tytułem
    Źródło: Bankier.pl 2003-01-23 07:50
    "Nowy bubel prawny: Samozatrudnienie nielegalne"

    Sark

  • 8. Data: 2003-01-23 14:23:09
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze c...@a...konto.pl:

    > wystarczy wystawic jedną lub dwie faktury na symboliczna złotówke
    > zaprzyjaznionym firmom i problem z głowy

    Z tego co wynikało z poprzednich rozmów musiałyby to być raczej usługi dla
    ludności, a nie dla firm.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 9. Data: 2003-01-23 14:38:49
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Z tego co wynikało z poprzednich rozmów musiałyby to być raczej usługi dla
    > ludności, a nie dla firm.

    "Wraz z nowym rokiem w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych
    wprowadzono zmiany, które nie pozwalają osobom prowadzącym działalność
    gospodarczą świadczyć usług tylko jednej firmie. Według ustawy taka
    działalność jest "działalnością wykonywaną osobiście", a nie działalnością
    gospodarczą. "

    Nie wiem dlatego skad interpretacja ze tylko dla firm (pisza wszedzie ze nie
    mozna tylko jednej firmie i chyba wlasnie o to chodzi)

    chyba ze ktos ma zrodla i pisza tam co innego ...

    AndY\

  • 10. Data: 2003-01-23 14:47:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2003, %oil wrote:

    >+ wystarczy wystawic jedną lub dwie faktury na symboliczna złotówke
    >+ zaprzyjaznionym firmom i problem z głowy

    ...wystarczy przeczytać jakieś 200..400 postów na ten temat, od zeszłego
    roku poczynając, żeby wiedzieć że *nie*.
    To że szukający sensacji <bez urazy censored> źle zrozumiał
    problem i napisał "dla jednej firmy" nie świadczy że tak
    napisano w ustawie.
    A ustawę polecam :)

    pzdr, Gotfryd