    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie!
    Date: Mon, 7 Oct 2002 23:34:55 +0200

    On Mon, 7 Oct 2002, Graszka wrote:

    >+ > A wydawało mi się że dopóki nie ma "dopisków" (tj. oryginał
    >+ > i kopia zawierają ta samą treść) to wszystko jest w porządku ;)
    >+ >
    >+ > Pozdrowienia, Gotfryd
    >+ > (w posiadaniu kilka faktur wypisanych długopisem)
    >+ >
    >+ Przeczytaj dokładnie przedmówcę (lub przedpiścę).

    Przeczytałem.

    >+ On właśnie mówi o
    >+ ewentualnym ręcznym dopisaniu nru rejestracyjnego na wydrukowanej f-rze .

    Jeśli *ten sam* zapis figuruje na oryginale i kopii to nie widzę
    problemu, przecież nie gra roli jaka część faktury (w zakresie
    od 100% - wliczając ramki pociągnięte długopisem ;> do 0%)
    jest wypisana "maszynowo" a jaka "ręcznie".
    Dziwi cię jeśli na fakturze jest *wydrukowana* nazwa wystawcy
    ale *ręcznie* wpisana kwota ? Nie ? Mnie też nie :)
    Przepraszam jeśli się źle wyraziłem: chodziło mi o "poprawki"
    zrobione *osobno* na jednym z egzemplarzy (oryginał i kopie
    powinny być identyczne). Zapis zrobiony jednoczesnie na oryginale
    i kopii (przed wydaniem) to nie poprawka, to treść oryginału :)
    IMHO oczywiście ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (zawsze gotów do polemiki)