    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes
    Subject: Re: Pytanie.
    Date: Mon, 11 Aug 2003 15:25:29 +0200

    Użytkownik MT napisał:

    > Wiecie mi nie chodzi o to, że trzeba dużo pracować!!
    > To nie jest problem, troche większym jest to, że w zasadzie pracę można
    > znaleźć tylko w W-wie.
    > A to jest cały dzień poza domem, bo trzeba dojechać!!

    Jak daleko?
    Ja dojeżdżałam do pracy 65km w jedna strone przez 5 lat tylko dlatego że
    w Grudziądzu księgowa po studiach, nawet ze śladowa praktyką, była w
    cenie, w Toruniu było ich na pęczki, UMK co roku wypuszcza nowe.
    Za cenę dojazdów miałam mozliwośc zdobycia doświadczenia na które w
    Toruni nie miałabym szansy.

    Jeżeli problemem jest tylko czas, jeżeli zarobisz i na dojazd i na chleb
    z masłem i jeszcze dołożysz ładny punkt do cefałki, to pozostaje tylko
    kwestia, jak bardzo chcesz pracować.

    > Chodzi mi o to, że w zasadzie w naszym kraju ludzie którzy nie posiadają na
    > początku kapitału nie mogą wykazać się żadną inicjatywą.

    Ja nie posiadałam kapitału.
    Zanim załozyłam firme, prowadziłam trochę ksiąg na umowe - zlecenie.
    To pomogło złapać klientów, dać sie poznać. Kiedy juz klienci "dawali"
    na ZUS załozyłam działalność. I tyle.
    No.. a nieobecnośc w domu cały dzień?
    Przez pierwsze pół roku mój mąz zapomniał jak jego żona wygląda w
    świetle dziennym.
    Rano wychodziłam cześniej od niego. Wracałam pod wieczór z językiem do
    pasa, prysznić, cos na ząb i spać.
    W sobote to samo, w niedziele odsypiałam i robiła czasem jakiś normalny
    obiad.

    Trudno, life is brutal.
    Masz wyjście - albo pogodzic się z rzeczywistością, znieśc troche
    kopniaków i wyciąć sobie z życiorysu pare miesięcy ale ruszyc do przodu
    albo siedziec i jęczeć, może coś spadnie z nieba.

    Maddy teraz już twarda jak rzemień

    ps. teraz juz moge się wylegiwać do 9.. ale po co? ja i tak budze sie
    6:15 bo tu życie ucieka :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl