    From: wicio <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Mon, 15 Nov 2004 20:03:01 +0100

    Użytkownik CzeslawEm. napisał:

    > Wyksztalcenie nie ma tu nic do sprawy. Nie masz chyba ambicji latac
    > lotnia choc to analogicznie proste - tylko sie przechylasz w prawo,
    > lewo, do przodu lub do tylu ?
    > Jako wyksztalcony uznalbys to za wariactwo, nie ?
    > Generalnie: Zabieranie sie za cos o czym sie nie ma pojecia.
    > U niewyksztalconego jeszcze bym to zrozumial.
    >
    > Tez mam +- jedna fakture w miesiacu ale pierwsze co zrobilem zabierajac
    > sie za dzialalnosc to przeczytalem ustawe PDOF, o dzialalnosci
    > gospodarczej, a jak wlazilem w VAT - ustawe o VAT.
> [...]
    zgadza sie co do ksiegowej ( znajomenj) a jak takiej sie nie ma ??
    chodzi o to ze terminy i wielkosci skladek ZUS jak i skladki na podatek
    to wiem np z infor albo z tygodnika "Twoj biznes" ale wydaje mi sie ze
    sprawa rozgrywa sie o to w jaki sposob wypeniac PIT-a na co zwracac
    uwage i co zrobic aby nie przeklinac dnia kiedy sie ominelo biuro
    rachunkowe ;)
    w moim przypadku po 3 miesiacach darmowego prowadzenia ksiag (RIG)
    przyszedl czas na samodzielnosc i moje obawy dotycza czy polapie sie w
    prowadzeniu ksiag dlatego pytam czy moze ktos zna jakies strony
    dotyczace "podpowiedzi co i jak w danej deklaracji"