  • 1. Data: 2002-10-06 07:12:36
    Temat: Pytanie!
    Od: "Waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Czy jest jakis przepis lub rozporzadzenie MF ktore mowi ze na fakturze VAT
    paliwowej musi byc podany numer rejestracyjny pojazdu.
    Jestem VATowcem, korzystam z odliczenia VATu przy zakupie paliwa ale posiadam
    tylko jeden pojazd. Czy istnieje wiec taka koniecznosc. Pytam dlatego ze nie
    kazde stacje paliwowe maja taka opcje i na niektorych numer rejestracyjny
    mozna dopisac tylko recznie co rowniez jest niezgodne z przepisami.

    --
    pozdrawiam
    WaldemarW

  • 2. Data: 2002-10-06 09:57:48
    Temat: Re: Pytanie!
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Waldemar wrote:
    > (...)na niektorych numer rejestracyjny
    > mozna dopisac tylko recznie co rowniez jest niezgodne z przepisami.

    A w którym miejscu??
    Jak już koniecznie chcesz to przy dopisanym numerze rej. wystawiacz
    f-ry może umieścić parafkę (i nawet przybic jeszcze raz pieczątkę ;)) )

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-10-06 11:10:18
    Od: "Waldemar" <w...@p...onet.pl>

    :
    : A w którym miejscu??
    : Jak już koniecznie chcesz to przy dopisanym numerze rej. wystawiacz
    : f-ry może umieścić parafkę (i nawet przybic jeszcze raz pieczątkę ;)) )

    No tak!!! Ale nie o to pytalem. Pytalem sie czy jest jakis przepis lub
    rozporzadzenie regulujace te kwestie.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 4. Data: 2002-10-07 06:46:59
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    > www.wwierdak.rtk.net.pl
    > +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
    ----------------------------------
    Jest to określone w Rozporządzeniu MF z 22 Marca 2002r Rozdział 10 paragraf
    35 punkt 4 " Faktury dokumnetujące sprzdaż paliw sinikowych benzynowych
    oleju nap. oraz gazu wlewanych do baku samochodu powinny zawierać numer
    rejstracyjny sam."
    Jolka

  • 5. Data: 2002-10-07 10:11:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Oct 2002, Waldemar wrote:
    [...]
> [...]
    >+ kazde stacje paliwowe maja taka opcje i na niektorych numer rejestracyjny
    >+ mozna dopisac tylko recznie co rowniez jest niezgodne z przepisami.

    W kwestii formalnej: co jest niezgodne z przepisami, faktura
    wystawiona ręcznie ??
    A wydawało mi się że dopóki nie ma "dopisków" (tj. oryginał
    i kopia zawierają ta samą treść) to wszystko jest w porządku ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (w posiadaniu kilka faktur wypisanych długopisem)

  • 6. Data: 2002-10-07 11:38:18
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > A wydawało mi się że dopóki nie ma "dopisków" (tj. oryginał
    > i kopia zawierają ta samą treść) to wszystko jest w porządku ;)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (w posiadaniu kilka faktur wypisanych długopisem)

    Przeczytaj dokładnie przedmówcę (lub przedpiścę). On właśnie mówi o
    ewentualnym ręcznym dopisaniu nru rejestracyjnego na wydrukowanej f-rze .
    Graszka

  • 7. Data: 2002-10-07 13:37:40
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Graszka wrote:
    > Przeczytaj dokładnie przedmówcę (lub przedpiścę). On właśnie mówi o
    > ewentualnym ręcznym dopisaniu nru rejestracyjnego na wydrukowanej f-rze .
    > Graszka
    No dobrze, ale jeżeli pisze prze kopię, to oryginał i kopia są zgodne
    (na obu widnieje _dopisany_ numerek) i wszystko gra!

  • 8. Data: 2002-10-07 21:34:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Oct 2002, Graszka wrote:

> [...]
    >+ > (w posiadaniu kilka faktur wypisanych długopisem)
    >+ >
    >+ Przeczytaj dokładnie przedmówcę (lub przedpiścę).

    Przeczytałem.

    >+ On właśnie mówi o
    >+ ewentualnym ręcznym dopisaniu nru rejestracyjnego na wydrukowanej f-rze .

    Jeśli *ten sam* zapis figuruje na oryginale i kopii to nie widzę
    problemu, przecież nie gra roli jaka część faktury (w zakresie
    od 100% - wliczając ramki pociągnięte długopisem ;> do 0%)
    jest wypisana "maszynowo" a jaka "ręcznie".
    Dziwi cię jeśli na fakturze jest *wydrukowana* nazwa wystawcy
    ale *ręcznie* wpisana kwota ? Nie ? Mnie też nie :)
    Przepraszam jeśli się źle wyraziłem: chodziło mi o "poprawki"
    zrobione *osobno* na jednym z egzemplarzy (oryginał i kopie
    powinny być identyczne). Zapis zrobiony jednoczesnie na oryginale
    i kopii (przed wydaniem) to nie poprawka, to treść oryginału :)
    IMHO oczywiście ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (zawsze gotów do polemiki)

  • 9. Data: 2002-10-10 20:56:45
    Od: "Waldemar" <w...@p...onet.pl>

[...]

    Ale ja pytalem o cos zupelnie innego. Jeszcze raz
    czy jest jakis przepis lub rozporzadzenie ktore mowi ze na fakturze paliwowej
    musi widniec nr.rej. pojazdu? W firmie jest jeden pojazd.

    : --

  • 10. Data: 2002-10-10 22:15:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Ale ja pytalem o cos zupelnie innego. Jeszcze raz
    > czy jest jakis przepis lub rozporzadzenie ktore mowi ze na fakturze
    paliwowej
    > musi widniec nr.rej. pojazdu? W firmie jest jeden pojazd.

    Przeoczyles odpowiedz Wioli?

    Karol