  • 11. Data: 2007-06-17 15:40:48
    Temat: Re: Pytanie o zalegla fakture vat
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Karolina w <news:1182083766.273794.77590@n2g2000hse.googlegroup
    s.com>:

    > faktura powinna by wystawiona najpó niej 7 czerwca, czyli vat powinien by
    odprowadzony w
    > deklaracji za maj, do 25 czerwca,
    > a je li wystawi faktur w czerwcu, to podatek odprowadzi w dekl.za
    > czerweic czyli do 25 lipca.

    Czym się różni faktura wystawiona 7 czerwca za maj od faktury wystawionej 1
    czerwca za czerwiec, ze ta pierwsza będzie uwzględniana w deklaracji za maj,
    a ta druga za czerwiec?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2007-06-17 16:52:48
    Od: Karolina <o...@f...onet.pl>

    Nie, po prostu zama si zakr ci am w datach :-) Prosz uzna wypowied
    za nieby . Tak to jest, gdy pisze si posty zaraz po obudzeniu.
    Ogólnie konkluzja wypowiedzi mia a by taka, e jak wystawi z dat
    wsteczn faktur , to odprowadzi vat wcze niej, wi c nie jest to takie
    straszne oszustwo :-) ...Chyba?

  • 13. Data: 2007-06-18 09:19:04
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 16-06-2007 o 14:31:44 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 12:02
    > (autor t...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.tt0d64x9ipkhj4@unk>):

    > No Urząd Skarbowy na 220zł VAT i na 190zł PIT.

    Jasne, w czerwcu oszuka, ale za to w maju nadpłaci, czyli fiskus będzie
    do przodu o odsetki, nieprawdaż :) ?

  • 14. Data: 2007-06-18 13:21:17
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 czerwca 2007 11:19
    wasz znak: <op.tt31h2uiipkhj4@unk>):

    > Jasne, w czerwcu oszuka, ale za to w maju nadpłaci, czyli fiskus będzie
    > do przodu o odsetki, nieprawdaż :) ?

    Niekoniecznie prawdaż...

    A) Jakie odsetki?

    B) Niekoniecznie nadpłaci... Skoro się domaga faktury za maj, to pewnie chce
    kupić, a wręcz dostać darmo, koszty majowe i widać te koszty w czerwcu mu
    już nie są potrzebne. Inaczej by się tak stanowczo nie domaga.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,