eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPytanie o zasadnosc zmiany postanowienia nabycia spadku przed uplywem roku - czyli Art 679 § 1??? › Re: Pytanie o zasadnosc zmiany postanowienia nabycia spadku przed uplywem roku - czyli Art 679 § 1???
    From: "Sevi" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o zasadnosc zmiany postanowienia nabycia spadku przed uplywem
    roku - czyli Art 679 § 1???
    Date: 17 Dec 2006 07:34:39 -0800

    Czesc,

    dzieki za link, przeczytalem.

    Widze, ze wdowa dziedziczy po mezu nie tylko testament, ale i
    konsekwencje prawne jego nie ujawnienia. Moja watpliwosc glowniepolega
    na tym, ze nie potrafie okreslic od ktorego momentu wdowa jest
    uczerstnikiem postepowania, czy nie czasem dopiero wtedy jak dostala
    decyzje spadkowa po swoimmezu? Bo jesli tak, to mogla do roku od tej
    decyzji wniesc o zmiane postanowienia powolujac sie na testament,
    prawda?

    Z kolei jelsi sam soe powolam na 646 k.p.c. i zapytam sad dlaczego
    przez tyle lat nie ujawniano testamentu skoro bylo wiadomo, ze on
    istnieje to czy to cokolwiek zmieni?
    Moze i ukarza ja grzywna, ale to chyba nie przeszkodzi w zmianie
    decyzji.

    Pozdro,
    Seweryn