  • 1. Data: 2002-11-15 09:31:32
    Temat: Pytanko
    Od: "BUY" <p...@i...pl-aaaNOSPAMaaa->

    Chce kupic robite auto , zrobic je i sprzedac(do miesiaca czasu ) z zyskiem
    nie mam zadnej działalnosci
    Czy musze płacic jakis podatek?
    w jakiej wyskosci?od zyku? od całosci?
    NP.załozmy ze auto kupie za 10 tys , zrobie za 2,5 tys
    a sprzedam za 15 tys. czyli zysku mam 2,5 tyszl
    A jak to jest w przypadku działalnosci? czy ktos ma z was podobna
    działalnosc ?? jakie podatki trzeba płacic ? od zysku?
    dzieki za info

    --

    Zapraszam:
    www.buy11.republika.pl

  • 2. Data: 2002-11-15 15:20:10
    Temat: Re: Pytanko
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > A jak to jest w przypadku działalnosci? czy ktos ma z was podobna
    > działalnosc ?? jakie podatki trzeba płacic ? od zysku?

    IMO, żeby ustalić rachunek zysków i strat musiałbyś co najmnie prowadzić KPiR,
    ryczałt ewidencjonaowny taiej możliwości ci nie daje, pozostaje ci zapłacić
    podatek tk jakbys sprzedawł normalnie samochód np. na giełdzie, tam chyba maja
    nawet druki i jakies doradztwo tez jest.

    Pozdr.
    sark