  • Data: 2019-07-19 19:16:15
    Temat: Re: QR kody na fakturach...
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/07/2019 21:12, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Na fakturach pojawiają się różne ;) informacje typu:
    > - data wystawienia
    > - data dostarczenia
    > - data sprzedaży
    > - data zamówienia
    > - data rezygnacji (w f. korekcyjnej)
    > - termin płatności
    >
    > z których część (delikatnie ujmując) nie jest (; obligatoryjnie
    > obowiązkowa. ;)
    >

    > Co by było, gdyby na fakturach pojawiły się QR kody zawierające
    > informacje jednoznacznie interpretowane w efekcie czytania
    > takichże QR kodów?
    > [...]
> [...]

    W chile SII (tutejsza skarbówka), dla elektronicznych dokumentów
    sprzedaży (czyli takich wygenerowanych przez jakiś system, ale
    wydrukowana na papierku) chyba wymaga czegoś takiego, bo na większości
    świstków jest taki kod (to *chyba* nie jest QR, ale aplikacja do
    odczytywania kodów toto rozpoznaje), na przykład:
    http://programadecontabilidad.cl/tienda/boleta/bolet
    a.png

    z tego co kiedyś sprawdzałem to to jest XML z danymi z rachunki właśnie
    w ustandaryzowanej formie.

    w.