eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRabaty procentowe na fakturach › Re: Rabaty procentowe na fakturach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 13 Jun 2013 08:28:49 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130510 Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rabaty procentowe na fakturach
    References: <65qgkr8ystbu$.mjquogyiydge.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1306080948160.2748@quad>
    <kp49c3$q2j$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1306122308490.872@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1306122308490.872@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <51b966a2$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160232089.zabrze.vectranet.pl
    X-Trace: 1371104930 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 95.160.232.89:43235
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:238884
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.06.2013 23:15, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Jeśli więc istnieje publiczny cennik z ceną "100zł" za coś
    > tam, to opust pozwala na odesłanie czepliwego do ustawy ;)

    Poza tym, przy regularnej sprzedaży, a nie negocjowanych cenach za
    usługi, pozwala na porządek. I jak klient dzisiaj kupił pralkę z rabatem
    10%, bo była z wystawy albo jabłka z rabatem 5%, bo wziął 3 skrzynki, to
    jutro mamy ten sam cennik i jak klient chce po cenie z wczoraj, to musi
    negocjować rabaty od nowa. A nie będzie jęczał, że wczoraj ta pralka
    była taniej.

    Albo klient kupuje pralkę taniej, a drugi stoi za nim w kolejce i też
    chce za tyle samo. A my mu mówimy, że nie, bo tamten ma rabat 10%, bo
    jest Stałym Klientem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1