eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: Rachmistrz GT i błędy w deklaracjach PIT5 i PIT5L za październik › Re: Rachmistrz GT i błędy w deklaracjach PIT5 i PIT5L za październik
    From: "WaldemarW" <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rachmistrz GT i błędy w deklaracjach PIT5 i PIT5L za październik
    Date: Mon, 20 Nov 2006 22:44:57 +0100

    Barbapapa napisał(a):
    > tak. rachmistrz miewa tego typu błędy. Na przykład nie przenosi vatu z
    > poprzedniego miesiąca, albo pomija w wydruku dopisaną fakturę. W tej
    > sytuacji pomaga funkcja "porządki" lub "pierwsza pomoc".
    >
    > Swoją drogą jakkkolwiek jestem zadowolony z R w wersjach 2 3 4 4Euro, tak
    > obecnej chwioli testuję R GT (zmieniamy system z dosowskiego na W\windows)
    > muszę przyznać, że Insert przygotowuje coraz gorsze programy.

    S.T. chodziło o program Windows'owy, a Rachmistrz 2, 3, 4, 4 EURO to
    typowe aplikacje DOS'owe, gdzie i funkcjonalność i ilość możliwych
    do ustawienia parametrów jest różna od aplikacji Windows.

    Co do problemu z Rachmistrzem GT, to najprawdopodobniej w kartotece
    wspólnika na zakładce "Składki" jest ustawiony wariant "Pobieraj z
    naliczeń poprzedniego miesiąca" a chce Pan(i) by program działał
    zgodnie z ustawieniem "Pobieraj z naliczeń".

    Arkadiusz Mazur
    InsERT Wrocław

    Ale to nie zmienia zdania że Wasze programy sa krótko mówiąc do d......
    np.Subiekt

    pozdr