  • Data: 2009-10-08 09:50:40
    Temat: Re: Rachunek za taxi, jak to rozliczya
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdź jeszcze raz co napisałeś (czy nie zgubiłeś jakiegoś przecinka), bo
    > nie bardzo mi to się zgadza. Potem sprawdź czy na paragonie fiskalnym jest
    > naliczony VAT. To samo z tym "Vat Rachunkiem"

    Nie przyglądałem się dokładnie temu paragonowi wcześniej, mój błąd, ale na
    usprawiedliwienie mam to, że byłem już mocno spóźniony:).
    Taksówkarz nie był vatowcem, ten paragon fiskalny jest bez naliczonego vatu.
    Jakoś się z tym pogodzę, trudno, zaksięguję rachunek a vatu nie odliczę bo
    go nie ma.
    A co do mojego 3 pytania, to czy dając mi rachunek i paragon jednocześnie,
    kierowca podwoił swój przychód?

    Pozdrawiam
    boropi