  • Data: 2008-02-27 16:59:37
    Temat: Re: Radio CB a koszty uzyskania
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem "da się obronić".
    > Praktyki nie znam :)

    Jeszcze wtrące moje 3 grosze nie prawnicze ale na temat.

    Wiele urzędów gmin ma na wyposażeniu cb-radia. Aktualnie nie widziałem, żeby
    były używane chociaż w jednej gminie stoi włączone :)
    Mało tego jest to wyposażenie "zaksięgowane w papierach" - na pewno nie
    pracowników prywatne.
    Wiem, że wykorzystywane było swego czasu np do zamawiania akcesoriów
    biurowych typu papiery, segregatory itd...
    Czyli jeżeli gminom wolno to w działalności gosp też wolno. Wiem, że to
    żadnia wykładnia prawa ale może jakiś punkt zaczepienia do znalezienia (lub
    nie) czegoś mądrego w przepisach

    --
    PawełJ