  • 1. Data: 2006-06-27 10:41:00
    Temat: Raporty Dobowe a Faktury
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Witam,

    Pytanie: jak najskuteczniej księgować Raporty Dobowe z kasy fiskalnej, przy
    założeniu, że paragony wystawiane są dla każdej operacji sprzedaży, oraz
    czasami dodatkowo wystawiane są Faktury VAT. Sprawa dotyczy Ksiąg
    Rachunkowych. Czy należy normalnie zaksięgować faktury VAT a następnie na
    różnicę pomiędzy fakturami a raportem dobowym wystawić fakturę wewnętrzną?

    Pozdrawiam

    Damian

  • 2. Data: 2006-07-14 11:32:52
    Temat: Re: Raporty Dobowe a Faktury
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Damian napisał:
> [...]
    > różnicę pomiędzy fakturami a raportem dobowym wystawić fakturę wewnętrzną?

    Ja bym normalnie zaksięgował raport dobowy, a faktur nie księgował wcale.

    pzdr

    Tomek

    Zobacz, gdzie mieszka Twoja dziewczyna!
    http://map24.interia.pl