    From: Piotr Smyrak <p...@e...org.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re[2]: umowa o dzieło a zawieszona działalność
    Date: Tue, 17 Jun 2003 23:52:15 +0200

    Kłaniam się,

    W liście otrzymanym 17 Jun 2003 23:27:43 +0200 od k...@r...pl
    (Krzysztof A. Ziembik) :

    > A podali jakies przyczyny i podstawe prawna?

    W profilu działalności miałem wpisane m. in. "usługi komputerowe" i US
    interpretuje to w ten sposób, że _wszystko_ co wykonałem na komputerze
    jest usługą komputerową, w związku z czym zazębia się z profilem mojej
    działalności i nie mogę tego rozliczyć jako umowy autorskiej o dzieło.

    Próbowałem tłumaczyć, że w takiej sytuacji jako usługę komputerową
    należałoby kwalifokować współczesną architekturę, księgowość prowadzoną
    elektronicznie itd. W dzisiejszym świecie niewiele jest zaawansowanych
    zajęć czy zawodów, w których nie wykorzystuje się komputera. W
    odpowiedzi usłyszałem: "Taka jest nasza interpretacja".

    ---
    Piotr Smyrak,
    piotr.smyrak.eko.org.pl