  • Data: 2003-07-24 12:53:36
    Temat: Re: Re[3]: Przemeldowanie - a DG - REASUMUJĄC
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, trochę sie to rozwlekło, trochę też poczytałem :-)

    1.) Rzeczywiście składam NIP-1 - w US, w którym płacę VAT. I tu nie wiem -
    VAT płacę w mieście gdzie jest siedziba (A) czy w mieście gdzie jestem
    zameldowany (X). Ja stawiam na A zatem NIP-1 powinien być złożony w A.

    2.) Muszę złożyć NIP-2 w US gdzie mam zarejestrowaną spółkę cywilną (miasto
    B) - znowu sprawa VAT.

    3.) Muszę zaktualizować wpisy do ewidencji - i dla DG i dla SC. Tylko gdzie
    to zrobić? W miastach, które wydały mi wpisy czy w moim nowym mieście X.

    4.) A gdybym chciał przenieść siedzibę DG z miasta A do X - to gdzie się
    zgłosić?

    5.) Czy będą konsekwencje tego, że złożyłem NIP-3? Czy mam po prostu złożyć
    NIP-1 i to wszystko czy też pisać jakieś pismo w sprawie tego nieszczęsnego
    NIP-3?

    6.) Czy likwidacja DG i SC to skomplikowana procedura? W spisach z natury
    nic na stanach nie ma.

    Pozdrawiam
    KK